Psychologická a personální poradna provozovaná formou on-line slouží zaměstnavatelům jako firemní benfit. Jejím cílem je umožnit zaměstnancům řešit nebo alespoň dodat impuls k řešení situací, které by mohly stát v cestě jejich kvalitního pracovního výkonu. Nominovaní zaměstnanci se tak velice snadno, rychle a anonymně dostanou k potřebné pomoci a žádaným informacím.
Úvodní konzultace (v individuálně dohodnutém termínu s odborným garantem a konzultantem).
Objednávka nebo uzavření smlouvy- na základě specifikací, které byly dohodnuty v rámci konzultace.
On line administrace (technická příprava spuštění).
Umístění budgetu v on-line poradně na účet zadavatele a poslání přístupového kódu.
Pravidelné zprávy o čerpání budgetu a následná fakturace.
Součástí programu je také podpora při vytváření interního PR.
Pro objednání této služby nebo získání více informací nás kontaktujte zde
.